close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • چک کردن پنالتی سایت, افزایش ترافیک
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 18
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 3 نفر
    بارديد ديروز : 11 نفر
    بازديد هفته : 40 نفر
    بازديد ماه : 109 نفر
    بازديد سال : 1071 نفر
    بازديد کلي : 8980 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    طراحی شده باشد : هم از لحاظ UI ( User Interface ) و UX ( User Experience ) ، اما بهینه سازی نشده باشد ، در اصل آن وب سایت یک شوخی با مزه است !!! پس در حقیقت نباید روی سئوی یک وب سایت اینچنینی شرط بندی کرد . در این مقاله شما را با چند ریسک بزرگ در زمینه Over-Optimization آشنا خواهیم ساخت . با وب برندینگ همراه باشید ... استفاده از Keyword Stuffing در عناوین مقالات یک تکنیک قدیمی سئوی کلاه سیاه ست ! و این امر ، حتی به اندازه ی دانه لوبیا هم برای موتورهای جستجو ارزشی ندارد . با این کار هم آبروی خود را پیش گوگل برده اید و هم اینکه اعتماد کاربران خاطلاعاتی می شود که تقریبا هیچ ربطی به بازاریابی درون گرا ندارد. اما تعریف اسپم کردن در این سند بسیار ارزشمند بوده و به شما کمک می کند، بدون نیت از سپمر ها محسوب نشوید. یک عبارت کلیدی رایج، کاری غیرممکن به نظر می رسد!الگوریتم های جست و جوی گوگل از عوامل بسیار متفاوتی استفاده می کنند که "سیگنال" نام دارند. این سیگنال ها برای تشخیص کیفیت محتوا استفاده می شوند. این سیگنال ها و اثربخشی هر کدام کاملا مخفی نگه داشته می شوند. اما نگران نشوید. زیر تولید کنندگان محتوا در تاریکی قدمبر نمی دارند. این مقاله بخشی از عوامل و تأثیرگذاری هر کدام را برای شما تویه می کنید ، مهمانان شما ، فقط از این لیست می باشند و مهمان ناخوانده ای دیگر برای شما نمی آید یا اگر بخواهیم مثالی دیگر را در رابطه با کلمات کلیدی منفی یا Negative Keyword بزنیم : شما فرض کنید تبلیغات مربوط به گوشی های نوکیا را در تبلیغات گوگل قرار داده اید ، حال اگر شما کلمه کلیدی منفی خود را گوشی های سونی انتخاب کنید در صورتی که کاربری گوشی های سونی را جستجو کرد ، دیگر تبلیغات شما برای آن به نمایش داده نشود ، وتبلیغات شما فقط در نتیجه جستجوی گوشی های نوکیا به نمایش در می آید. اگر شما از کلمات کلیدی منفی در تبلیغات خود استفاده نکنید ، آگهی هازارهایی طراحی شده که می توانید از آن ها برای حفاظت سایت خود در برابر سئوی منفی استفاده نمائید . به زودی در بخشی دیگر به معرفی این ابزار ها می پردازیم. اگر موتورهای جستجو الگوریتم خود را آپدیت کنند و شما همواره خود را به صورت متقابلی بروزرسانی نکنید ، شما دچار یک افت قابل توجه از لحاظ رتبه بندی خواهید شد ، به طور خلاصه ممکن است که شما در گذشته از لینک های خراب یا محتوای اسپم در سایت خود استفاده کرده باشید و با الگوریتم جدید موتورهای جستجو مواجه شده باشید ، این الگوریتم های جدید ، لینک ها و محتوای اسپم شما را شناسائی نموده اند ، و اینگونه سایت

    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین
    [ چهارشنبه 23 دی 1394 ] [ 21:46 ] [ Tony ][ بازديد : 173 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    افزایش ترافیک تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395
    بالا آمدن در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    لینک سازی تاريخ : دوشنبه 23 فروردين 1395
    الگوریتم پاندا تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    سئوی قالب تاريخ : يکشنبه 8 فروردين 1395
    افزایش ترافیک تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    الکسا تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بالا آمدن در الکسا تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    نقد و بررسی فیلم Days of Being Wild (روزهای وحشی بودن ) تاريخ : سه شنبه 19 آبان 1394
    فال حافظ با معني fale hafez تاريخ : پنجشنبه 18 تير 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 1

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو